Allmänt > Fria diskussioner
Facebookgruppen Retroiterna!
Kanon:
Går man med så får man inte glömma bort att visa upp sin bästa sida. (För dom som har en sådan.)
Edit: Ada tagit bort bild på bakdel, annan medlem har tagit anstöt
convallaria:
--- Citat från: ada skrivet lör 4 apr 2009 14:44:52 ---Just det, och det är min yngre son det gäller (vi valde länge och väl vilken av dem som var lämpligast för nämnda dotter), jag hittade i databastabellen till Retroforums kalender att midsommarafton är den 20:e juni år 2014 då jag och Kikis kommit fram till att de bör gifta sig :)
--- Slut citat ---
Hallå, nu känner jag mig lite utanför! Jag har också två giftasvuxna söner, garanterat NPF, som behöver varsin fru. Hur många döttrar har du på lager, Kikis?
ada:
men pröva lyckan, det är inte så säkert att det går vägen att komma åt min son utan att ha skapat en avatar i World of Warcraft och gifta sig online... :) (det betyder att även bröllopsgästerna får gå med i Workld of Warcraft osv.. )
Nu kommer lilla ordlistan:
IRL = in real life, ute i verkligheten
AFK = away from keyboard
BRB = (I'll) be right back
FB = Facebook (tror jag, kunde varit Flashback också)
LAN = Local Area Network -internt nätverk, även när ungdomar samlas med sina datorer och spelar tillsammans
Kanon:
Men den var ju inte bakvänd så VARFÖR? Jag slitet mitt hårstrå.
När man för en gångs skull kommer med något uppfriskande.
www.youtube.com/watch?v=fbITsB-7SvY&feature=related#lq-lq2-hq]
Det var inte meningen att hela baletten skulle komma med. Här är det basen som poängteras för dom som har watt till you tub så det räcker.
convallaria:
MIN äldste har just SLUTAT spela WoW efter åratal av fajtande mot bossar och efter att ha uppnått position 28 för sin karaktär i VÄRLDEN. Va?!
Tänker han skaffa sig ett liv, eller vad är det frågan om? Han har börjat DANSA. Och plugga.
I never thought I would live to see the day, blimey.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion