Allmänt > Fria diskussioner
Terve
convallaria:
Usch ja, jag tänker ofta på det. Mina stackars ungar, sortera allt jag samlat på mig i 24 förråd plus vind och bostad och sommarhus med uthus. Fy, vad själviskt, jag VILL verkligen inte lämna detta åt dem; de kommer att svära över mig och jag har aldrig gillat när de brukar svordomar. Jag återupptar nyårslöftet från förra året: röja vinden!
Reggis:
Röja vinden? Du skojar. Då ligger du bra till. Jag måste börja röja i garderober, under sängen, bland kläderna och annat. Det ligger för faan grejer överallt. För ett par dagar sedan hittade min kille en sån här snusflaska i elfenben i sin säng hos mig som hamnat där, fråga mig inte hur.
Hoppas det känns bättre nu Convallaria när du läser det här. Det känns alltid bättre när det finns någon som har det värre. Jag letar för övrigt efter ett hus till som jag kan köpa för att lagra prylar i. Fast det är jobbigt att äga för många hus också. Hur man än gör så innebär det jobb.
Det är synd om mig.
kikarbara:
--- Citat från: Reggis skrivet tis 6 jan 2009 22:08:05 --- Jag letar för övrigt efter ett hus till som jag kan köpa för att lagra prylar i. Fast det är jobbigt att äga för många hus också. Hur man än gör så innebär det jobb.
Det är synd om mig.
--- Slut citat ---
Det vill du väl ha där uppe i den kungliga kan jag tro. Men vill du ha tokiga/excentriska hus någonannanstans i landet, så säg till så hjälper vi dig leta! ;D
convallaria:
--- Citat från: Reggis skrivet tis 6 jan 2009 22:08:05 ---Hoppas det känns bättre nu Convallaria när du läser det här. Det känns alltid bättre när det finns någon som har det värre. Jag letar för övrigt efter ett hus till som jag kan köpa för att lagra prylar i. Fast det är jobbigt att äga för många hus också. Hur man än gör så innebär det jobb.
Det är synd om mig.
--- Slut citat ---
Ja, det är synd om dig. MEN, har du tänkt på att det nog finns nån som har det värre än du också, t ex han som gick vilse i skräpet i sitt hus och dog. Honom var det synd om.
Reggis:
Det stämmer det finns alltid en större idiot än en själv. Fast när jag hittar vaser bakom böcker i bokhyllorna och inte får i foten i skon för i den ligger det en liten brevpress i glas då känns det tungt, suck.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion