Allmänt > Fria diskussioner
Terve
Kanon:
Är snusflaskan något att visa upp?
kikarbara:
--- Citat från: Reggis skrivet sön 11 jan 2009 21:03:50 ---Det stämmer det finns alltid en större idiot än en själv. Fast när jag hittar vaser bakom böcker i bokhyllorna och inte får i foten i skon för i den ligger det en liten brevpress i glas då känns det tungt, suck.
--- Slut citat ---
På tal om fynd i skor så har jag en stackare jag tycker synd om... när jag röjde ur min barnsecondhand här under jul och nyår sticker jag ner handen i en barnsko. Vad hittar jag väl där? Ett par glasögon, dyra sådana med styrka. Någon stackare har antingen lämnat in en barnsko innehållande ett par glasögon eller så har någon kund lagt dem i skon, hur tusan skall jag hitta ägaren? Det här lär vara ett par bågar/glasögon för många tusenlappar... och de ser nya ut. Skall kolla med glasögonkedjan som har sålt dem om man kan spåra ägare på något sätt men det verkar väl inte vara så lovande?
Reggis:
Det kanske är en gåva till dig Kikarn, vem vet? Någon tyckte du behövde ett par glasögon. Har du tittat efter så det inte finns någon hälsning i det andra skon typ â€Från en hemlig beundrareâ€, eller så. Det här kan ge oanade konsekvenser, känner hur spänningen stiger. Vem är Kikarns hemliga beundrare?
Snusflaskan är inte mycket att visa upp Kanon. Det är en sån där ganska vanlig med ett par som har samlag inristat i svart. Kan ha lite ålder men absolut ingen höjdare skulle jag vilja påstå. Tyvärr så har jag inga riktigt fina snusflaskor.
kikarbara:
--- Citat från: Reggis skrivet mån 12 jan 2009 10:27:40 ---Det kanske är en gåva till dig Kikarn, vem vet? Någon tyckte du behövde ett par glasögon. Har du tittat efter så det inte finns någon hälsning i det andra skon typ â€Från en hemlig beundrareâ€, eller så. Det här kan ge oanade konsekvenser, känner hur spänningen stiger. Vem är Kikarns hemliga beundrare?
--- Slut citat ---
Tror du jag kan reklamera presenten i så fall? Jag klär inte i cerise nämligen... *skratt*.
Reggis:
Nu är det ju bara så att din hemlige beundrare vill se dig i cerisfärgade glasögon, då kan du väl inte neka denna gentleman det nöjet. Gå nu i stället och skaffa dig ett matchande raffset som passar till brillorna. Men framför allt vill vi följa ditt äventyr in i de mest intima detaljer. Glöm inte att rapportera fortlöpande så vi som sitter här på läktaren får något vi kan snaska i.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion