Teknik & mekanik > Fordon

Fulaste bilen

<< < (7/21) > >>

brodertuck:
Man behöver inte vara särskilt rik för att köpa en Jaguar, kostnaden ligger i att ha två bilar, garage och liknande. Sen är det ju inte fel att ha intresse av och en viss kunskap om hur bilen ska skötas, det går ju knappast att bruka den som vardagsbil och lämna på verkstad för allting.

convallaria:
Nåja, den drar väldigt mycket soppa, resverdelar kostar skjortan och för att byta ganska enkla saker måste man plocka loss hela skärmar etc - plus att jag naturligtvis inte kan meka överhuvudtaget... Min plan är i själva verket att skaffa en Jaguar S-type PLUS en man som vill och kan meka.

Reseda:
En bil som jag tycker är jätteful är Hundai med den tvärt avhuggna bakdelen, årsmodell 2000. Finns senare modell också har jag hört.  Fick tips om att de är trevliga och prisvärda när jag skulle byta bil. Höll på att dåna vid blotta åsynen av skrället.

Solvargen:
Vilken bil som är fulast är nog inte lätt att säga. Det är med bilar som med människor, att de som kanske inte är de snyggaste kan vara ruskigt charmiga ändå. ;)

Anja:

--- Citat från: Hockback skrivet lör 17 nov 2007 16:23:13 ---de som inte är de snyggaste kan vara ruskigt charmiga ändå. ;)

--- Slut citat ---

Med en Simca 1100 spelar det ingen roll. De har varken utseende eller charm!  ;D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion