Teknik & mekanik > Fordon
Fulaste bilen
kas:
När jag var knutte då körde vi på tid en viss runda i stan, vi hade som regel 350-500cc fyrtakt, de vanliga engelska maskinerna, och dom hördes så egentligen var det värre för "normala pers" om det kom en bil i ett gathörn, men visst gick det både 100 och mer i gatkorsningarna tills poliserna dök upp och då bar det iväg ut från stan...Nuförtiden laddar jag med lustgas så det kan gå i 300 om det inte är för tätt med bilar, och inte är jag nå kink med vilken sida jag kör om på, man får ta ett år i taget tills vidare, men nog har man skrämt piss i byxorna på bra många.
BT frågade om mek.rutin...Jag har till och med gjutit vevstakslager och svarvat och skavt in, slipat vevslängar med olja o smärgelduk, det är bara att kolla med micrometer att allt blir runt! jag har jobbat på Ford Bergengren Ulvsunda 60-talet,allt frånslutlev.-framvagnsinställn.balans. så nog har kört både Lincoln och Thunderbird, men aldrig en Jagga E-Type! Tog en annan riktlinje sedan, men man måste ha det i händerna.. ;)
Jamen det är nån som kollar på dragspelena, och det brukar ofta den som nekar!!!
Solvargen:
Måhända är det kas som tar sig en liten tur på hojen. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=ShacMAn_HK8
ada:
Ja instrumentpanelen på en Ducati 998 ser ut så va? :) Vilken ära att ha Ghostrider i vårt lilla forum :)
Det är ett fint alibi för G. att vara en dragspelande fabjoj i 70-årsåldern :)
kas:
Man får ha ett "motto", man ska inte torska, oavsett om är full eller...Det är som att stå vid skyltfönstret sen man slagit sönder rutan o snuten kommer...Bakdäcket får bytas rätt ofta, så jag rekommenderar "helikopter"!!! ;D
Solvargen:
Om man ska va ärlig, så satt man faktiskt med hjärtat i halsgropen när man tittade på ghostrider snutten. Egentligen förstår jag nog inte riktigt varför någon vill utsätta sig och andra för såna risker. Ska man vara ärlig hade det väl räckt med att någon framför hade bytt fil lite snabbt och slarvigt så hade smällen varit oundviklig.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion