Allmänt > Fria diskussioner
Julen närmar sig med stormsteg
änglautanskor:
Är det snart Jul??
Nu blev jag lite stressad.............men bara lite, har bestämt att i år får våra barnbarn antal 9 ,varsin julklapp för max 300 kronor.
Gillar inte att baka , julgodis finns färdigt att köpa , att baka pepparkakshus är barnbarnens föräldrars bekymmer inte mitt.
Härligt att fira jul med barn och barnbarn dagen innan julafton, resten av julen arbetar jag med våra äldre inom hemtjänsten.
Reseda:
Nej då, jag är visst inte färdig med julstöket.
Mat, bak och godis ligger i frysen. Lite adventspynt är framtaget. Pepparkakorna lovliga att äta av nu. Har handlat allt som går att köpa i förväg. JAG tänker inte trängas i affärerna. Tänker på biträdena som måste vara helt utschasade på julafton.
Har "god" hjälp av Lilla Ä. med pyssel och städning ::) >:( :-* :-\
Har varit på jättetrtevlig enduro-klubbfest i kväll. Nu gäller det att ta vara på den mysiga adventstiden.
Reseda:
Nästan alla julklappar är inslagna. I morgon handlar jag allt utom färskvarorna.
Tänk att man överlevt Luciadagen en gång till :D
Anja:
Jag drömmer om en VIT jul... Varje år, vid den här tiden, lobbar jag för att familjen ska flytta norröver. Jag vill ha årstider med väderväxlingar; inte likadant väder oavsett årstid. Dvs grått, regningt och blåsigt.
Reggis:
Jag är klar med allt, skööönt. Bara lite färskvaror på onsdag och att klä cypressen som står på balkongen sen är allt klart.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion