Allmänt > Om Retroforum
Förbättringsförslag välkomnas!
ada:
Ni hänger inte med. Finska dragspel ligger där för att det är kul(t), ett pittoreskt inslag :)
Det är ingen större grej, eller påtvingad väntjänst eller så, men än så länge är det inte i vägen.
kas:
Fast jag egentligen inte har tid att skriva nu, så måste jag bara säga att man har olika smak...
Ada har bett mig om denna tjänst( skriva om ex.vis Finska dragspel), och då gjorde jag min"gamla AP-haverist" de! Sen att det finns andra som är intresserade kan ni se i Statistiska rutan, där allting följs upp i siffror, och då visar dessa siffror på ett stort intresse...Tackar ???
JJ:
Jag har inte tvivlat på att det finns stort intresse för finska dragspel, men eftersom att det inte intresserar mig så har jag inte varit där och läst och vet då inte om det är många som skriver eller bara du kas. Men om det är många som skriver och det finns stort intresse så är väl detta ämne värt ett eget forum om denna lösning är bättre än att det ligger på detta forum. Bara ett förslag, och det var detta som efterfrågades i denna tråd.
brodertuck:
Visst har de finska dragspelen en plats på forumet, inget snack om annat, det är ju faktiskt en av de populäraste kategorierna. Det var just det med smaken jag menade med mitt första inlägg om den kategorin. Personligen hoppar jag gärna över dem, likaväl som smycken och textil.
änglautanskor:
Hej , jag behöver ju veta hur man vet att ett dragspel är finskt , har för mig att jag har lagt in en ett inlägg tidigare om mitt dragspel ,men jag har letat efter inlägget ,men har inte hittat det, så jag försöker igen .........
Mitt dragspel är märkt Hagstrom, ser ut som dragspel brukar göra antar jag inte vet jag . Jag hade tankar när jag tog hand om det att nåt av barnbarnen kanske eventuellt kunde uttrycka samt utveckla sitt musikintresse.
Detta har jag inte sett skymten av hittills,så nu har jag ett förslag till alla på forumet, jag vill att vi alla betämmer oss för ett gemensamt mål för ett område för att stötta andra i vår värld, jag tycker att läkare utan gränser verkar helt okej, mitt dragspel skänker jag till detta ändamål, hoppas på hjälp från mina vänner på forumet hur vi ska lösa detta på bästa sätt
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion