Retroshoppen > Säljes
Retroauktioner på Tradera
Nastamuumio:
Jag har sett många såna här hem någonstans i Sverige så bilderna kan vara tagna var som helst, t o m i Halland.Det finns nog minst EN bokstavskombination att beskriva det hela med.
Bokstäverna i korsorden från förkrigstiden var inte alldeles enkla att komma på kan jag berätta.Vad sägs om "enkannerligen", "annorstädes" och "enrollera"? "Konfys" knäppte jag direkt.
ada:
Om du är kvar på forumet just nu.... jag har putsat på mina två tickan-rack med fodral, tänker lägga ut dem i eftermiddag, förslag på utrop?
http://www.retroforum.se/index.php/topic,2140.0.html
Nastamuumio:
Hmm, trodde kikis brödspade skulle ge mer än de 120:- eller vad det nu var det blev.
Tror inte det blir nåt mer för dina spadar tyvärr.Både stommarna och gummina är av enklare kvalisort.Frågan är väl ärligt om det alls är värt besväret? Men om du ändå är i
packartagen med papper, tejp och frimärken så...Good luck och radera gärna när du läst så ingen ev.budgivare får en hint ;D
ada:
--- Citat från: Nastamuumio skrivet tis 3 aug 2010 13:03:12 ---Hmm, trodde kikis brödspade skulle ge mer än de 120:- eller vad det nu var det blev.
Tror inte det blir nåt mer för dina spadar tyvärr.Både stommarna och gummina är av enklare kvalisort.Frågan är väl ärligt om det alls är värt besväret? Men om du ändå är i
packartagen med papper, tejp och frimärken så...Good luck och radera gärna när du läst så ingen ev.budgivare får en hint ;D
--- Slut citat ---
Jag är nyfiken på ev vill ha-effekt på fodralet som jag inte sett annars (de perioder jag tittat på pingisrelaterade auktioner) så jag lägger väl ut det ikväll.
Gummina är väl inte vid liv längre ändå?
Nastamuumio:
Jo, du har fått nåt napp redan! Där finns en Butterfly Istvan Korpa i skabbigt skick som också ger nån slant trots att den inte har den fina Hinoki-stommen som de mest eftertraktade modellerna av Butterfly har.
Stiga´s Alex Ehrlich, i det här fallet med softgummi(nabbarna ut med svamp under),
lär ge en del.Det utförandet och skicket är ganska sällsynt.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion