Retroshoppen > Säljes
Retroauktioner på Tradera
ada:
--- Citat från: kikarbara skrivet sön 23 maj 2010 15:40:49 ---Jag surar fortfarande för att jag missade utgången av dina auktioner. Jag ville absolut haft grytunderlägget som matchar mitt köksgolv.... (svartvittrutigt), och de röda..... Blir de inte skickade eller betalda så vet du...
--- Slut citat ---
Tyvärr betalda och skickade
kikarbara:
--- Citat från: ada skrivet sön 23 maj 2010 23:02:32 ---Tyvärr betalda och skickade
--- Slut citat ---
=)! Ã…ki.
kikarbara:
--- Citat från: ada skrivet sön 23 maj 2010 22:59:07 ---Min kompis som lämpat över detta parti till försäljning trodde starkt på sin Kalle Anka-pryl, vi får väl se.
--- Slut citat ---
Är det inte ett alster av en hobbyporslinsmålare tro?
ada:
--- Citat från: kikarbara skrivet mån 24 maj 2010 08:00:42 ---Är det inte ett alster av en hobbyporslinsmålare tro?
--- Slut citat ---
Visst är det det, från 1962, signerat JJ, om jag inte visste bättre skulle jag säga att det var våran JJ, men han är inte gammal nog... ;D
JJ:
--- Citat från: ada skrivet mån 24 maj 2010 08:40:05 ---Visst är det det, från 1962, signerat JJ, om jag inte visste bättre skulle jag säga att det var våran JJ, men han är inte gammal nog... ;D
--- Slut citat ---
Jag var möjligen påtänkt eller kanske påbörjad beroede på när på året den är målad. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion