Allmänt > Fria diskussioner

Dagens loppisfynd

<< < (4/78) > >>

brodertuck:
HaHa! Kälke, det hade jag nog aldrig kommit på när den var ihopsatt, men nu är det ju helt uppenbart. Det förklarar förstärkningen.

änglautanskor:
Jag förstår att du Ada är omtöcknad av feber, inte ens jag hade köpt en sån där möbel.
Men om du är glad Ada över ditt köp och tycker att denna möbel förgyller ditt hem , så säger jag bara grattis över ditt köp, men jag tror att du bara vill chocka oss lite, men ändå lite kul , någon måste vara väldigt stolt över sin fantastiska möbel undrar hur denna personen hade för tankar?

ada:
haha, omtöcknad var jag säkert, men 50 kr för såna ben var billigt är ju bekräftat :) inte helt väck i huvet i dag ändå tror jag

kas:
 Ett bra antagande om mystiska möbeln, jag har nåt minne av att jag sett en dylik kälke på nån gård, och den hade redan då säkert antikvärde, undrar om den inte finns på julkort av Jenny? 8)

änglautanskor:
Oki , jag förstår din svaghet gällande snygga ben..........naturligt vis  på möbler, jag är mycket förtjust i trädgårdsmöbler med bekväma gungbara gjutjärnstommar  med träsits

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion