Allmänt > Fria diskussioner

Dagens loppisfynd

<< < (69/78) > >>

gitzie:

--- Citat från: kikarbara skrivet ons 20 aug 2008 21:48:39 ---Jamen, hallå, du är varmt välkommen. Vet du hur många timmars jobb jag har framför mig??  ;D

--- Slut citat ---
Jag kan ana..........Har börjat arbeta och kvällen har jag ägnat åt att plocka i datorn >:(
Skulle läsa in en engelsk text åt mina elever och ljudet ville inte komma in i datorn trots hel mikrofon,ok ljudkort och rätt inställningar! I det läget blir jag vansinnig :o ;D
Öppnade datorn och "plockade lite" och si eländet tyckte då att nu kan det väl fungera. Då hade det gått många timmar >:(
Nåja, jag är redan sysselsatt om man säger så. Roligt är det att jobba sedan eleverna började. Vi började en vecka innan och det är en tråkig, arbetsam vecka med konferenser och pappersjobb.
Det känns skönt, att fortfarande efter 29 år köra till jobbet med ett leende på läpparna :)

kikarbara:

--- Citat från: gitzie skrivet ons 20 aug 2008 23:09:50 ---Jag kan ana..........Har börjat arbeta och kvällen har jag ägnat åt att plocka i datorn >:(
Skulle läsa in en engelsk text åt mina elever och ljudet ville inte komma in i datorn trots hel mikrofon,ok ljudkort och rätt inställningar! I det läget blir jag vansinnig :o ;D
Öppnade datorn och "plockade lite" och si eländet tyckte då att nu kan det väl fungera. Då hade det gått många timmar >:(
Nåja, jag är redan sysselsatt om man säger så. Roligt är det att jobba sedan eleverna började. Vi började en vecka innan och det är en tråkig, arbetsam vecka med konferenser och pappersjobb.
Det känns skönt, att fortfarande efter 29 år köra till jobbet med ett leende på läpparna :)

--- Slut citat ---

Ã…h, Gitzie; du är lärare? Det har gått mig förbi.
Idag började min minsta unge i skolan och sen åkte jag iväg på ett möte som tog hela eftermiddagen. Jag är sådan där som älskar att sitta på möten och diskutera olika frågor om olika saker som jag ändå inte begriper.  ;) När jag inte håller på med mitt eget förstås.

Reggis:
Den här tallriken, handmålad med sagomotiv tyckte jag var lite småkul så jag köpte den. Någon som vet vilken saga det är?

Reseda:
Emmaljunga Rondo i mörkblå manchester, kostade 1980 spritt ny hela 800:- inkl. madrass och lift.

Tror Lees vagn kan vara sent 1970-tal eller tidigt 1980.

Lee:

--- Citat från: Reseda skrivet tor 21 aug 2008 22:31:04 ---Emmaljunga Rondo i mörkblå manchester, kostade 1980 spritt ny hela 800:- inkl. madrass och lift.

Tror Lees vagn kan vara sent 1970-tal eller tidigt 1980.

--- Slut citat ---

Runt 82 vad jag hört =)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion