Allmänt > Fria diskussioner

Vilka blir nyårslöftena då?

<< < (6/26) > >>

ZapZap:
Jag lovar härmed att.......inte sluta röka, kan tänka mej minst ett år till bara för att det är så j--kla gott med morroncigg och kaffe.....däremot skall jag minska i vikt, 92,6 i går.....och jag skall ta en sån där spruta mot borelia, dom är inge roliga dom där krypen. Borde iofs vara immun mot de där krypen för de har alltid gillat mej..... det är faktiskt roligare att säga saker som man inte vill sluta med, så jag drar till med att jag inte slutar med öl heller......Och bara för att de där som vill styra oss som verkligen betalar skatt så tänker jag absolut inte sluta snusa.....

JJ:
Detta kan reta vissa personer, och jag vill inte visa mig duktig (även om jag är det) :). Men jag tänker inte börja: snusa, röka, dricka kaffe eller öl. Inte behöver jag banta heller. Men jag äter godis ibland och det tycker jag att jag kan unna mig som last (förutom gamla prylar).

änglautanskor:
Jag lovar att njuta av mina dagliga portioner av nötcreme, En God Sak Med Mersmak, så himla gott i snart 40 år i mitt liv.

Chicaboom:
Mitt nyårslöfte blir att säga nej oftare så att jag slipper stressa ihjäl mig, som det är nu tar jag mig an alldeles för mycket.
Sen hade det nog varit en bra idé att bli av med de extra kilona jag lagt på över julen, men vi får se hur det blir med det...hellre mjuk och glad än bening och plågad. ;)

Gitzie, usch vad jobbigt med din katt! För två år sen firade vi också en nagelbitande jul med en av våra två katter akut intagen på djursjukhuset. Han hade suttit bland klapparna under granen och tuggat i sig en stor reva presentsnöre som fick opereras bort ur magen på honom...stackars lillen.  :( Han var helt återställd efter ett par veckor och som tur var hade vi kattförsäkring som täckte det mesta av den gigantiska kostnaden (ett hett tips till alla med husdjur!), och den typen av snören är numera helt bannlysta i vår lägenhet.

convallaria:
Bara så ni förstår vad det är jag håller på med. Vinden är 160 kvm och det ser ut så här. Allt är hullerombullerinvräkt med början under en fruktansvärd flytt för några år sen, sen påfyllt med loppsifynd, bråte som jag inte vetat var jag ska göra av, braåhagrejer mm mm mm mm..

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion