Allmänt > Fria diskussioner
Vilka blir nyårslöftena då?
Reseda:
Stilettklackade italienska 2 nr för små numera. VAD ska jag spara dem för?? Jo för att jag hystade ut 1 byrålåda nipper och bijouterier innan Lilla Ä var född. DEN lådans innehåll skulle jag önskar att jag haft kvar idag >:(
convallaria:
Jag har sparat saker till mina barnbarn sen jag var nio. (Än har jag inga, gudskelov, så jag kanske hinner få ordning ett fint barnbarnsrum på vinden som jag har tänkt, med läsfåtölj modell mini, hyllor fulla med barnböcker och sen roliga grejor och maskeradkläder förstås!)
convallaria:
Ojdå, man kanske skulle göra ett försök på Tradera ändå, fast jag tycker det verkar omständligt och krångligt.
kikarbara:
--- Citat från: convallaria skrivet mån 7 jan 2008 17:06:00 ---Ojdå, man kanske skulle göra ett försök på Tradera ändå, fast jag tycker det verkar omständligt och krångligt.
--- Slut citat ---
Hm, om man kommer in i det så är det inte så omständligt. Men visst, det är lite pill med att hålla på med tradera. Men det är lite småkul och spännande ochså...
Vill du ha hjälp så säg till, vi är nog flera här inne som "har vanan inne" eller vad jag skall säga...
Chicaboom:
Jisses Amalia, Reggis menar du att du bor sådär? Det hade jag aldrig fixat. Lyckas du verkligen få nån glädje av dina prylar på det viset?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion