Allmänt > Fria diskussioner
Vilka blir nyårslöftena då?
änglautanskor:
Fniss! När jag läser vad vi har skrivit till varandra , så kan jag bara skratta över mig själv,
skönt ändå att jag kan se min egen dumhet på grund av att jag är envis och himla fånig emellanåt.
Så Reggis! i år ska du och jag skriva detta års bästsäljare gällande sexnoveller för kvinnor..........
"Äntligen var kvällen här, efter en skön dusch med vattnet strilande mot mitt heta kön"
Släng dig i väggen Reggis!!
nisse 8:
:o ;D
Reseda:
Milda makaroner: REGGIS HAR RIBBA!!??
Usch, nu börjar det likna Crocodile Dundee.......
Vete tusan om jag kan sova i natt??
Domino:
På tal om något annat....eller kanske inte, utan bara påminna om nyårslöftena!
Hur går det för er? Har ni kommit igång med motion, äta bättre, sluta röka eller vad det nu var ni lovade!
Jag tar en promenad 30 minuter varje dag och det var mitt löfte och det har jag hållit i 15 dagar.... och så ska jag fortsätta! ::)
Reggis:
Jag ger inga nyårslöften för jag kan aldrig hålla dom. Jag styrs av lustprincipen. Det vill säga jag gör det som roar mig eller ger mig njutning av något slag. Att plåga sig själv genom att avstå från något ligger liksom inte för mig är jag rädd för. På det sättet så saknar jag helt karaktär måste jag erkänna. Jag gör som Mae West om jag kommer i knipa: â€Av två onda ting så gör jag det jag aldrig gjort förut.â€
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion