Allmänt > Fria diskussioner

Klagotråd

<< < (13/15) > >>

ZapZap:
Eller bor nån av oss på Retro nära och kan titta. Alla här är nästan lika sugna på vad du vill ha.....

nisse 8:
Skulle skriva samma som Zap men behöver inte skriva att du ska begära bättre bilder då Zap redan har skrivit att du ska begära bättre bilder så då skiter jag i att skriva att du ska be............ ;D

kikarbara:

--- Citat från: ZapZap skrivet sön 13 jan 2008 20:12:36 ---Begär ett nytt foto. Annars kan det väl vara, eller?

--- Slut citat ---

Det är ju det som är frågan, fick nya foton, men tagna med en mobilkamera blir det nog inte bättre än så... så nu är det bara läge att gå på känsla, seriös person eller ej?

kikarbara:

--- Citat från: ZapZap skrivet sön 13 jan 2008 20:14:08 ---Eller bor nån av oss på Retro nära och kan titta. Alla här är nästan lika sugna på vad du vill ha.....

--- Slut citat ---

Risken med att skicka någon annan och kolla är ju att jag garanterat får dem om de inte är något att ha, men att jag blir överbjuden om det är prima vara, eller hur?  ;D

ZapZap:
Nu är det läge att starta en jakttråd!!!

Kas och Nisse hänger väl på och kanske nån anna(n) också. Inträdelsbiljett löses i kassan sa hon på bion. 4 s&s, 1 222, 1 30-30.

ZapZap

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion