Allmänt > Fria diskussioner
Julen ut
Reggis:
Mina kulor är också borta, de har gått åt till all sprit och alla droger jag intagit under julledigheterna, så det är inte så konstigt. Förstår att du knäar om du sopat rent i kulpåsen kikarbara. Du får ta och bita din kille i pungen och lägga beslag på hans kulor. Det är mitt tips.
Anja:
--- Citat från: convallaria skrivet tor 17 jan 2008 07:51:41 ---Min lilla gran står sig så fint. Inte har jag vattnet den enda gång heller sen jag tog in den. Den är antagligen helt impregnerad av tungmetaller, eftersom jag snodde den nere på industriområdet. Ett tips! ;-)
--- Slut citat ---
Tack för tipset! Men det tror jag inte på. ;)
Anja:
--- Citat från: Reseda skrivet tor 17 jan 2008 11:19:57 ---Jag tycker det verkar jobbigt att smeka varje barr var dag!
--- Slut citat ---
Det är det värt! ;D
kas:
Det är 15 år sedan jag kastade ut granen, det blir ljustakar vartefter till advent och framåt, efter nyår åker det ut, nån trevlig blomma kan man ha... Det är och förblir "affärsmännens jul"... ::)
nisse 8:
--- Citat från: Fjoll skrivet ons 16 jan 2008 23:50:48 ---
Ada, om du har bil, bege dig en bit utanför stan sent på natta. Tjyvtagna julgranar barrar ALDRIG! Visst är det märkligt men jag har aldrig hittat en fin gran på mina egna marker det gör däremot många andra ;D
--- Slut citat ---
;D Adas bil kan man använda som julgranskula ::)..................samma storlek :P
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion