Allmänt > Fria diskussioner
Hunddressyr
Reseda:
Våra 2 hundar älskar att FÖLJA MED överallt. Orden följa med betyder något positivt och dem använder jag för inkallning också. Hundens namn och frågan ska du FÖLJA MED??
Detta funkar alltid inomhus och hemma på gården. Men i skogen .....funkar NU Ã…KER JAG!!! Vilket jag gjort vid några tillfällen, och hundarna har fått springa några 100 meter efter bilen innan de fått åka med hem.
MEN...HUR får jag den ena hunden att låta bli katterna? Hon jagar dem för att skada dem.
Fjoll:
Jag skulle ju skriva lite om hur det gått ikväll men nu är klockan så mycket, (jag fastnade i ett litet test). Ã…terkommer imorgon. God sömn önskar jag Er alla!
Reseda:
FYYYYYYY Fjoll, nu flummade du ut! Sov gott själv. Det ska jag också göra strax!
änglautanskor:
Sorry till alla här!!
Jag har hamnat fel med mina matfavoriter,
men när jag är ändå här på hundsidan, så är jag nyfiken på hundrasen som Drottningen av England äger, är det en Welsh Corgie?? Samt undrar om denna hundras är en jakthund,eller är lämplig som sällskapshund?
ada:
ingen fara, jag delade bara på mat och hunddiskussion som pågick i samma tråd
Googlade fram att det verkar vara Welsh Corgi som drottningen har 10 st av men här den hund som har vunnit min familjs hjärta;
Igor, ras Bolognese (som köttfärssåsen ja) underbara korkskruvslockar.
När han börjar slicka en mellan tårna... när han hoppat upp vid ens ansikte när man slafar över i soffan, med en marimekkostrumpa i munnen fyra på morgonen, viftande på svansen då är han oemotståndlig :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion