Allmänt > Fria diskussioner
Gissningslek: Når vi 100 000 sidvisningar januari, eller hur många tror ni?
kas:
Jag förväntar mej att det hårdaste straffet döms ut mot REGGIE! Inte för fusket som sådant, men att hon utan pardon tar sig ton och sätter sig upp mot Admin, igen! Som naturligtvis kommer att utdöma ett kännbart straff för övertrampet. Straffet borde bestå av hon åläggs att fortsätta "sparka" in redan öppna dörrar i stor stil ett tag framöver, det skulle hjälpa henne in på den sanna och rätta vägen! ;D
Domino:
Tackar och bugar... känner medaljens tyngd runt halsen Ada...
Glad och nöjd över att jag inte fuskade!
Kom igår på att man ju faktiskt kunde gå in och ändra sin text i meddelandet, men som tur var så höll jag fingrarna i styr, vissa andra kunde ju inte låta blir förstår jag! ;D
kas:
Så gick det nog inte till, däremot så var det några som tittade flitigt på trådarna för att öka siffrorna, men även gästerna kan påverka detta, för det gäller att veta när man skulle sluta slumpmässigt! Men det var ju kul!
ada:
--- Citat från: kas skrivet fre 1 feb 2008 10:25:41 ---Så gick det nog inte till, däremot så var det några som tittade flitigt på trådarna för att öka siffrorna, men även gästerna kan påverka detta, för det gäller att veta när man skulle sluta slumpmässigt! Men det var ju kul!
--- Slut citat ---
Vad gulligt, jag ser framför mig en pojkaktigt trumpen Kas :), som känner att folk tittade runt och höjde siffrorna och fick det att passera ditt lagda bud....
Nu var inte besökssiffrorna över förväntan en vanlig dag med 141 nya inlägg (mycket inlägg, mycket sidvisningar) Så min enväldiga domarbedömning är att det inte försiggick något fuffens på den fronten.
Vad gäller ärende två har forumrådet gett fuskinstansen en reprimand för det bristande underlaget i dopingmålet. En utredning tillsattes och instansen kom snart upp med kompletterande bevis för att oegentligeheter de facto försigått. Bifogade bildunderlag stärker åklagarens anförande att siffrorna har ändrats efter den av utsatta tidpunkten för tävlingens slut.
Reseda:
Vi tar fram REGELBOKEN och läser..............VAR någonstans står det att man inte får ändra sin ursprungliga gissning? Jag hävdar här att Reggis inte har fuskat!
Detta p g a att JAG tänkte göra likadant, men ada hann före............ ;D
Här har nu en oskyldig individ hängts ut till allmän spott och spe. Jag förordar i detta fall avstängning och dryga böter för de uthängande! ;D ;D ;D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion