Allmänt > Fria diskussioner
Blir vi automatiskt felfria då vi dör?
123456:
Att dras till samma kön gör ju varannan Människa så helt naturligt !
kikarbara:
--- Citat från: 123456 skrivet sön 10 feb 2008 18:44:08 ---Det kan du skriva upp att det är & ett befogat sådant, hets mot folkgrupp så det heter duga, man skall vara lojal mot sin egen ras !
--- Slut citat ---
Jomen, jag är jättelojal, så fort marsianerna kommer så skall jag hålla på homo saphiens, jag lovar!!
Iövrigt delar vi väl inte upp människor i raser?
Reggis:
Jag har svarat dig 1-6 på tråden â€Det finns en tråd på AP som är minst sagt upprörande.†runt de här teckningarna.
Det skall naturligtvis inte vara förbjudet att publicera dem. Skulle jag ha påstått det, aldrig. Däremot var de olämpliga för deras enda syfte var att så slit mellan människor och det gynnar bara nazister och rasister. Man förolämpar inte sina vänner eller dem man vill komma överens med bara för att det är tillåtet.
Lojal mot sin egen ras skriver du sen. Rasläran är något som försvann samtidigt med nazismen. Nu för tiden vet vi alla att vi från början var afrikaner hela bunten. Så någon större skillnad finns inte mellan det du kallar raser. Idag när även nationsbegreppet börjar upplösas och vi går mot en global förening så känns begrepp som ras historiskt och lika historiskt kommer nationsbegreppet att bli.
änglautanskor:
Reggis , jag har ibland blivit upprörd över vissa av dina inlägg, spottat ,fräst och morrat!!!
Men jag tycker ju om dig eftersom du är ärlig för dina åsikter samt står fast vad du säger.
Självklart kan jag inte alltid dela din uppfattning men jag vill alltid respektera dig och alla andra som fattar begreppet "behandla alla som du själv vill bli behandlad"
Jag får en känsla av att 1-6 inte riktigt har förstått vare sig det ena eller det andra men förhoppningsvis så växer det fram med ålder och erfarenhet,jag tror att 1-6 bara behöver en kram från oss alla.Kram 1-6.
123456:
Struket inlägg
OK, du visar att din syn är i högsta grad vinklad, som om alla utlänningar och inte en extrem minoritet håller på med hedersmord. Resonemanget går inte hem på Retroforum. Om du fortsätter diskutera på det viset, kan du räkna med att du snart är avvisad härifrån.
mvh Ada
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion