Allmänt > Fria diskussioner

Har ni varit inne och tittat på Kickis auktioner på Tradera?

<< < (4/10) > >>

Reseda:
Gärna "krusidulligt" och ombonat för min del.

Jag blandar friskt trävita möbler med rokokomöbler. Gärna allmogeföremål i köket. Och gamla ärvda köksredskap.

Jag är enormt stillös. Kan inte köpa möbler med mönstrade tyger, för färgsinnet är inte heller så värst. Känner inte för att springa i affärer för att leta upp en viss liten färg från mattan som ska gå igen i gardiner o s v.

Håller med Reggis, ska det glittra, ska det vara äkta vara (utom till julpynt)

änglautanskor:
Om jag har fattat saken rätt så är detta en reklamkampanj för Tradera av Tradera , nästa vecka är det en annan kändis som ska locka oss att frossa i andras smaklöshet, trots allt tycker jag att Kicki verkligen bjuder på sig själv.Även om jag själv ryser av fasa över vad Kicki tycker är vackert!
men det finns så många som tycker att den stilen är höjden av smakfullhet...........
Tur är väl att inte alla gillar min smak och mina små samlingsobjekt eller hur nu man ser det??

convallaria:
Och om man varken gillar falukorv eller sill då?

Reseda:
Stekt salt sill med löksås har varit min favvorätt sedan jag var liten och är det fortfarande.
Då har jag alltså haft god smak redan som liten. ::)

kikarbara:

--- Citat från: änglautanskor skrivet ons 20 feb 2008 21:58:26 ---Om jag har fattat saken rätt så är detta en reklamkampanj för Tradera av Tradera , nästa vecka är det en annan kändis som ska locka oss att frossa i andras smaklöshet, trots allt tycker jag att Kicki verkligen bjuder på sig själv.
--- Slut citat ---

Fast jag måste nog säga att jag inte är helt säker på att Kicki är helt medveten om vad det är hon egentligen bjuder på? Trots allt en spekulativ dam som många har synpunkter på, och reaktioner på hennes hem har väl i stort sett inte varit sådär jättesmickrande heller, åtminstone av döma av olika sajter på internet...
Jag kan tycka att det är lite tragiskt att exploatera en person som Kicki på det viset, och naturligtvis är min inställning färgad av min inställning till Kicki i förväg via media och löpsedlar etc, jag tycker ju att hela Kicki verkar vara en tragisk person. Inte blev det här bättre... jag tycker att det är en felbedömning från traderas sida. Nästa veckas kändis är kanske inte heller någon riktig höjdare? Dogge? Efter att han sålde sig till fullständigt poänglös tevereklam så måste jag nog säga att jag har glömt hans musik... som han tyvärr har talang för, vilket han väl inte har som reklamtjosan på teve.
Jag tycker nog att tradera bör se över sin organisation lite, den som har valt kändisar har kanske inte riktigt känsla för vad "folket vill ha"? Försök att få dansarna i danstävlingsprogrammet (vad det nu heter) eller någon annan som är mer intressant för närvarande att göra sig av med lite prylar, inte avdankade personer som har stora personliga problem med att inte ligga i topp längre...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion