kas, jag har alltid varig fjollig, typ Truman Capote du vet! Skillnaden är bara att jag är en feminin variant av Capote

Reggis, det är klart att kvalitét är tråkigt! Tänk dig glädjen att få köpa en kamera på OnOff. Voila, så får man köpa en ny alldeles strax. Ingenting behöver ligga och bli gammalt. Billigt är det också. Spelar egentligen inte så stor roll vad det är, bara det är billigt. Köpte en överjordiskt vacker Azalea på Buketten nu till jul. Den har vissnat ned nu, en vecka efter inköpet men vad gör det, julen är ju över. Jag brukar köpa blommor på Buketten, de lever inte så länge och det är helt efter mina önskemål, man tröttnar ju så fort på de små liven.
Jag äääälskar rea också, i synnerhet de på HM, GinaTricot, Mango och jag vet inte vad. Noppor efter två veckor men vad gör det, man slipper ju tvätta.
När vi kommer till pojkvänner så måste jag medge att jag är något avvikande då jag hållit fast vid samma (man) under en längre tid. Beror förmodligen på att jag understundom är rätt så lat. Min erfarenhet är att nya relationer tär på kreativiteten. Det blir liksom en energitjuv och då mitt arbete förutsätter ett stort mått av kreativitet och energi (för mig liktydigt) så nöjer jag mig med vad jag har. Dessutom måste jag väl tillägga att jag har en 10-poängare och det vore välan dumt att riskera något...
Det där med kroppsöppningarna gav mig faktiskt något att fundera över, hur än jag vrider och vänder på det så kan jag faktiskt inte komma på något svar. Hmmmm, återkommer när jag filosoferat färdigt, dvs upphört att tänka vidare på saken.