Allmänt > Fria diskussioner

PES tar Time out.

<< < (4/6) > >>

Reseda:
Jag har tänk mycket på orden:
"Att administrera ett forum är en många gånger otacksam uppgift, där man sällan får någon positiv återkoppling, men desto oftare får klagomål på det ena och det andra."

VAD i hela friden ligger bakom de orden? Är medlemmarna på PES av annan natur än på andra forum? De borde väl vara lika rädda om sin admin, som vi är om Ada?

ada:

--- Citat från: Reseda skrivet tis 15 apr 2008 11:02:21 ---De borde väl vara lika rädda om sin admin, som vi är om Ada?
--- Slut citat ---
*torkar en tår* Tack, vad gulligt sagt.

Vad sägs om vi tänker konstruktivt, om det finns mer att säga i ärendet (som inte redan sagts), jag kan samla det jag antyder som jag menar ska tas som konstruktiva tips för framtiden:

Att välja att se på eventuellt provokativa inlägg med humor

Tillåta kritik

Inte se intriger och falskspel i allt man läser

Tro det bästa och inte det sämsta om folk

Så är det mycket mycket lättare att driva forum och skapa en trivsam atmosfär!

kikarbara:
Det jag personligen tror att de kan tänkas ha som saknas här, är den hetska undertonen och man kan bara undra hur kontakterna ser ut under ytan, vi ser ju inte allt som försiggår, eller hur?

ada:
OK, då hänger jag med, om man tänker sig att det blir många som anmäler inlägg och pratar skit om andra kan det vara svårt att värja sig, då måste man sätta stopp för den atmosfären på nåt sätt istället för att glida med i nåt slags intrigspel tror jag.

kikarbara:

--- Citat från: ada skrivet tis 15 apr 2008 13:57:03 ---OK, då hänger jag med, om man tänker sig att det blir många som anmäler inlägg och pratar skit om andra kan det vara svårt att värja sig, då måste man sätta stopp för den atmosfären på nåt sätt istället för att glida med i nåt slags intrigspel tror jag.

--- Slut citat ---

Jag kan ju mer än väl tänka mig att de fick klä skott för den vänskapliga gesten till dig, ärligt talat. Vore märkligt om det fick ske helt obemärkt utan att någon reagerade starkt på det.

Ibland undrar jag om det bara är sidägare som ångar på när det gäller att kritisera andra sajter, jag tror att det kan finnas ett revirpinkeri bland en del medlemmar, något man kunde se inte minst i den nedstängda tråden ang Pes time out på AP.

Ni PESARE förrästen! Om ni känner er ovälkomna "därborta" så vill vi gärna se er på vår sida! *tar mig friheten, men jag tror långt ifrån att jag är ensam om att ha den här inställningen*.  :)
Ni är varmt välkomna att medverka med oss under tiden er sida kristalliserar sig och återuppstår!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion