Allmänt > Fria diskussioner

Missförstå vad jag säger...

<< < (14/21) > >>

ada:
Detta är en lektråd att missförstå vad föregående talare sagt , Ängla-fast att börja prata om danskar var ett bete jag visste reggis skulle nappa på :), nu ska jag ta och missförstå er

Vilken utmärkt idé en sjungande ölpimplande dansk (som ingen begriper), som står på tvärgatorna och säljer smörrebröd, vilket pittoreskt inslag det skulle bli! Elaka tungor menar att de ska gå SFI först för att få tillstånd at stå i gathörnen, men jag tycker vi verkligen ska ta tillvara det exotiska i den främmanden accenten!

Är det nån som vet om man kan ta in en dansk i landet hur som helst eller måste man sätta dem i karantän först i tre månader? Vad är det det heter nu igen? Javisst ja  f l y k t i n g l ä g e r

änglautanskor:
Du är ju värre än värst våran Ada men håller med dig om danskar, kommer ihåg när jag var 14 år och var på skolresa till Danmark en ung man vid namn Flemming , skrämde skiten ur mig när han jagade mig med snoppen i vädret samt ropade något jag aldrig hade hört förut.

änglautanskor:
Jag är ju dummare än dummast du sa ju gång på gång att jag skulle missförstå men inte att jag fattade det ändå jag har mest varit förbryllad, jag ska sova nu med  mina kinder rodnade av skam, himla pinsamt!!
Men jag  kommer att återkomma , jag får bjuda på detta pinsamma ögonblick!

Reseda:
FYLKING-läger?? Har Fylking ett eget interneringsläger? VAR??

kikarbara:

--- Citat från: änglautanskor skrivet tis 16 sep 2008 23:46:31 ---Du är ju värre än värst våran Ada men håller med dig om danskar, kommer ihåg när jag var 14 år och var på skolresa till Danmark en ung man vid namn Flemming , skrämde skiten ur mig när han jagade mig med snoppen i vädret samt ropade något jag aldrig hade hört förut.

--- Slut citat ---

Jag vet vad han skrek!

"-Släpp K*Ken kvinna! Jag kan inte springa fortare än såhär!!".
Fri översättning från rak danska.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion