Allmänt > Fria diskussioner

Missförstå vad jag säger...

<< < (20/21) > >>

engelsson:
Rudolf!! honom såg jag på apoteket häromdagen..han o tomtemor var där o köpte nezeril o en storpack näsdukar

Reseda:
VAA? Köpte de inte Nezeren? Undra på att mulen är röd!  ;D

Hade mina funderingar förut på , om nosfärgen kom av flitigt itnag av alkoholhaltiga drycker.......Fult tänkt. Har omvärderat nu  ::)

engelsson:
Ja det var fult tänkt minsann  om lille Rudolf....vi får väl bara hoppas tomtemor kan kurera honom någorlunda tills i december

kikarbara:

--- Citat från: engelsson skrivet sön  5 okt 2008 11:35:08 ---Ja det var fult tänkt minsann  om lille Rudolf....vi får väl bara hoppas tomtemor kan kurera honom någorlunda tills i december

--- Slut citat ---

Ni har fått det hela om bakfoten tror jag. De hämtade självklart antabus till tomtefar. Det är ju denna tid på året där han måste ha klart sinne inför alla sistaminutenjobb som måste göras. All denna dryck som han bjuds på denna ena afton och allt stress har tyvärr inneburit att han har svårt att stå emot dessa drycker under övrig tid och framförallt tiden strax efter hemkomst till Rovaniemi igen. Dessutom all den här hemska ryktesspridningen att han kommer någon annanstans ifrån tar fullständigt knäcken på honom så han har börjat på på AA, och går just nu igenom tolvstegsprogrammet med viss framgång. Det kommer att bli en helnykter jul för alla i år av det skälet! För att stötta honom så kommer de att gå ut med ett pressmeddelande om att de inte besöker barn som har föräldrar i hemmet som dricker just för att det är en för stor lockelse för vår käre Joulupukki.

Så till alla er som vill ha julefrid i år, samt glada barn med stjärnblick; se till att ha en helnykter jul!

Reggis:
Är det så du vill ha det, ingen sprit på julen. Då får man bulla upp med cola och puff i stället. Det går lika bra puff som man brukar säga och när man behöver en ögonlocksöppnare så är det bara att snorta lita cola. Julen kommer att bli fantastiskt, inga spyor i julgröten, bara det.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion