Allmänt > Fria diskussioner

Jag älskar kyrkogårdar!!!!!!!!

<< < (6/9) > >>

Fjoll:
Äntligen, nu har jag gjort datorbytet. I hate it!

En förklaring kanske behövs, Grönan är baren o utestället på hotellet uppe i Riksgränsen. Iofs så är det inte dit jag begett mig då jag varit på mina vandrarfärder, däremot på våren en vecka för skidåkning. Ingen vila där inte!

Reggis:
Ni som vistas på kyrkogårdar utan pava tycker jag skall prova med en pava också. Pavan hör liksom till. Det vin jag tycker passar bäst på kyrkogården är som jag säger här ovan Cline, Zinfandel (89 kr på Systemet för en 75 cl flaska). Anlitar du en bartender som kör ut pavan och serverar dig där på kyrkogården så är denna kostnad avdragsgill som en hushållsnära tjänst. Det innebär att inte bara välbeställda kan unna sig lite flärd i samband med ett kykogårdsbesök. Passa nu på och utnyttja denna förmån som Maud har gett alla skattskyldiga svenska medborgare.

Nastamuumio:
Det är ack så svårt med serveringstillstånd för ambulerande utskänkning men om man håller sig till rött vin kan man ju alltid göra gällande att det är en nattvardsritual eller nåt.Katolska kyrkogårdar är då att föredra nattetid.
Den all-och ingestädes närvarande jourkedjan 11-Seven ombesörjer,
företrädesvis på kvällar och nätter, utkört hemkört utan att du blir uppkörd.

Reggis:
Fast nu skall det bli tillåtet att pimpla vin i Stockholms parker fram till 24:00 och jag tolkar det som att denna ändring av ordningsstadgan även kommer att omfatta kyrkogårdar. Det kommer att gå att partaja på kyrkogården, visst känns det bra.

nisse 8:
Får man göra avdrag för gravöl också ::)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion