Allmänt > Fria diskussioner

BILBRÄNSLE-PRISET???

<< < (4/5) > >>

convallaria:
Stod ju i tidingen idag om att det inte finns nån lönsamhet i att sälja bränsel och att macken i Östervåla ska lägga ned. Det finns många gamla fina mackar som står och förfaller och blir miljöskandaler istället för kultställen. Apropå mackar finns i Österbybruk två stycken, men när bruksare talar om dem vet ingen utsocknes vad de menar för de säger BP respektive Gulf om dem, det var några år sen....

kas:
Inget i tidningen idag, får ringa imorron och fråga om dom har kvar nån tanke, på att skriva om problemet med min extraordinära tank.. >:(

kas:
 Inget i motorbilagan idag heller, och inte tar dom kontakt tillbaka? ???

convallaria:
Min särbo från Närke satt och läste Motorbilagan jag hade med mig sist. Hans kommentar: "Vilka muppar, de skriver om våta drömmar (då var det Porsche), var är den seriösa journalistiken?" (Ett exempel bara som stöd för åsikten: "Risken att råka ut för en cykelolycka är tio gånger högre för en cyklist än för den som kör bil." Oh, yeah?
De kanske helt enkelt inte har kompetens att forska i problemet. Du borde kanske ha tipsat centralredaktionen istället?

kas:
 Jag funderar på att först åka ner med en uppmätt 20-litersdunk, genomskinlig, och fylla till tuschmåttet runt om dunken, så får jag se om jag får 22-25 liter. Det är väl en dj-a otur med nya motorvägen samtidigt i händelsen... Men visst är det bekvämare att skriva hemma på kontoret än skicka någon o kolla uppgifterna... Det var längesedan sverige slutade fungera!! PS. Kvittona finns hos mig.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion