Allmänt > Fria diskussioner

BILBRÄNSLE-PRISET???

<< < (3/5) > >>

kas:
 Som polisen alltid säger, svar JA: Det är PREEM i Skärplinge som jag har kvitton på, sedan är det 3 till mot Älvkarleby som ochså verkar ge för många liter( till gamla E-4an), men PREEM är värst!
-Nu är det på det viset att de här stationerna ligger i krig med varandra, men då är det 2 för mycket!
Att stjäla av ett företag har kunnat låtsas inte se(inom rimliga gränser) men stöld från privata, som sats i system det tänker jag inte tolerera!
 Tyvärr är det inte många ggr. som jag själv tankar, frugan använder bilen och skvättar i när hon behöver. Därigenom gick jag i taket nu sist! 8)

convallaria:
Mhm.... det var en mack i Norduppland där jag fick rekord också, men inte i Skärplinge. Ska börja kolla och få se om ditt brev till UNT ger nåt också. Vovlon är törstig, men farsans gamla Duett, den klarar sig under litern på landsväg. ALLT var bättre förr.

kas:
Konstigt det här med b-mackar, jag upptäckte att vid Lövstabruk är pumparna borttagna! Om man kollar från Östhammar till "gamla" E-4an vid Älvkarleby, (E-76) alltså så finns nu 1 mack vid Norrskedika, 1 vid Skärplinge, 2st.vid Karlholm, 1 vid Älvkarleby...Forsmark togs bort för 5 år sedan och Lövsta nu. Det är ju 4 mil från Skärplinge till Norrskedika, men 2 mil mellan Skärplinge- Älvkarleby.
Halta Lottas krog!! ::)

convallaria:
Ju glesare bygd desto bättre är folk på att planera (och färre kunder är det ju förstås också). Hur ser det ut på andra sidan E4? I världens ände vid Söderfors etc?

kas:
Tjaa, det var några år sen jag bekvämade mej dit men nån mack måste det väl finnas, om Du inte tänker på det riksbekanta hyreshuset som ingen ville betala rivningen för? Det åker väck snart fast ingen ägare är fastställd. Annars är det väl "bruksare" förstås, som vanligt! :-[ :-*

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion