Allmänt > Om Retroforum
Virusprogram
kas:
Och kriget går vidare med Telelev. ibland fungerar det bra, men helt plötsligt fungerar det inte...Nu kommer det bud på att man kan inte ha telefon och 24mb inkopplat, det kan vara så men det har det inte stått nånting i brevet om?! Det är så dj---la irriterande om man kopplar mot nånstans så kommer man inte fram, eller kommer fram och inte kan skriva och så vidare, min syn på det hela är att kasta ut skiten och gå i ide! >:(
Just nu, har jag stabil kontakt, 5 led på modemet, skulle inte sagt de, nu är det blinkande 4, då kanske det inte går sända, börjar bli som Monte Carlo/ Las Vegas ungefär... ::)
kas:
Sådärja, nu har jag varit bortkopplad i ca. 3 timmar från nätet! Tänk om jag skulle lägga in bilder och text enmasse!
th:
Helt som brodertruck kan jag också absolut rekommendera AVAST. Programmet är gratis och inte för resurskrävande av datorn. Har använt det i flera år nu och kunde inte tänka mig att byta till nåt annat :)
kas:
VARNA ALLA DU KÄNNER!!!!!!
Om du får ett mail från Powerpoint presentation 'Welcome to the matrix
pps..' så ska du ABSOLUT INTE öppna
det!
Det visas en bild i ca 10 sek. och sen kommer en text 'You´re hard drive is over' och sen är allt för sent; alla adresser, allt sparat har suddats ut.
Det är ett helt nytt virus som är programmerat av en franskpirat som kallar sig Nwin2.
KOPIERA DETTA TILL ERA KOMPISAR! DET ÄR ENORMT VIKTIGT!!
Sänd detta till ALLA dina kontakter
Daterat nu!!!
brodertuck:
Bluff! Se bifogad länk.
Man ska alltså INTE skicka detta vidare!
http://blog.perhellqvist.se/?p=58
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion