Allmänt > Om Retroforum

Virusprogram

<< < (8/9) > >>

kas:
BRA! Då kom det fram...Men det är inte så kul om man som jag fick hårddisken förstörd vid uppstart!! >:(

ada:

--- Citat från: kas skrivet ons 23 jan 2008 11:04:55 ---BRA! Då kom det fram...Men det är inte så kul om man som jag fick hårddisken förstörd vid uppstart!! >:(

--- Slut citat ---

..vilket inte har med bluffmailet att göra, som går ut på att bluffen ska spridas via mail runt hela jordklotet, en del lyckas med det , skickas det ite via mail, läggs det ut på forum som här :) -men som det står i bloggen är det en sanning att man ska vara försiktig med mailbilagor

kas:
Nu har det stora hänt! Servicefirma kom och vi pratade igenom eländet med datorproblemen,efter alla kontroller så kom vi överens OM: att jag drar om med (deras ledningstråd) inomhus till första jacket, så får vi se vad som kommer ut av det...Nu var det bra att jag kunde visa på skriftlig tabell när fel har uppstått, iallafall ca. 25% är regade! Han trodde inte det var sant...

kas:
Jag har dragit om med den rekommenderade tråden till jack nr. 1, resultat blev att det funkade stadigt i 30 min. kl.14.00 var det omöjligt att komma ut på webb! Satt och tråkade med outlook inatt, skicka/ta emot mail,fel klicka här! plötsligt dimper ett mail ner på 7kb. trots att det indikerade fel! Detta medd. är kopierat för att risken är stor att sändning avbryts, då kan jag prova igen om en stund!

kas:
Hittade en skarv på yttre nätet, klappade till med en lång ribba och har haft 2 korta buffringar sen, OK, den är 30 år gammal, tänk om det är felet? Vem ska jag döda för allt dj---a besvär? Och min tid här rinner ut! Nu är det felanmält till Glocalnet som ska fel anmäla till Felia...Långbänk, för dom har inget intresse av att mitt abonnemang ska funka, statligt o bra eller hur?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion