Allmänt > Fria diskussioner
God fortsättning....
kas:
OBS. Jag vill sitta med värdinnan! ;D ;D ;D
Reseda:
REA??? Vem orkar tänka på reor? Har haft häcken full med att hinna tömma spyhinken!! DET ni ! Och ni snackar om reor.... >:(
Reggis:
Det låter så ädelt kikarbara, kommer du till himlen nu? Jag tror på människan och människans förmåga att lösa alla problem på ett eller annat sätt. Är det så att vi går under så är det inte hela världen för då tar några andra varelser över. Det var Dinosauriernas undergång som gav människan chansen att utvecklas. Klarar vi inte det så kommer något annat i stället.
Sitt inte och tråka kikarbara utan vifta nu på stjärten och steppa in i framtiden och konsumera så länge det går. Jag gillar att konsumera. Blir lika förtjust i tekniska nyheter som att hitta något antikt eller retro. Ju nyfiknare du är desto mer får du se. Morgondagen, den kommer eller kommer inte, det kan du inte göra ett vitten åt.
Jag säger bara â€Da mi basia milleâ€
Fjoll:
Deinde centum!
Reggis:
Vad är det som säger att det blir sämre? Är det så hemskt med en snigel utanför dörren i december? Vitsippor i december, det är väl trevligt.
Kikarbara du gör det felaktiga antagandet att människan inte tillhör naturen utan är något annat. Precis som en vulkan påverkar sin omgivning så påverkar människan omgivningen. Tycker det är naturligt.
Jag ser fram emot fina vindruvsskördar på mina plantor i Skåne. Tänk att kunna pressa fram ett riktigt svenskt vin, det vore väl trevligt.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion