Allmänt > Fria diskussioner
Vilka blir nyårslöftena då?
Reseda:
Jag ska fråga mina karlar om de vill hjälpa mig sortera sybehör. Ã…terkommer med svar 8)
kikarbara:
--- Citat från: Reggis skrivet ons 20 feb 2008 13:13:39 ---Det här med knappar får mig att tänka på Strindberg och hans professor i knappologi som sorterade knappar i en hög för knappar med ett hål, en hög för de med två hål osv. Sen var det knappar som saknade hål och där sorterade professorn i en hög för de som saknade ett hål, en hög för de som saknade två hål, osv. Behöver väl inte påpeka att professorn var en man.
--- Slut citat ---
*skrattar* jag är rädd att jag sorterar så tråkigt som efter sort, utformning, färg etc. Inga blå knappar i den bruna påsen, och alla är likadana i påsen, annars är det fel. *aja-baja*. Men hade jag haft färre av varje så hade nog småpåsar samsats i färgskala, bruna för sig, röda för sig, och gröna etc.
Reseda:
Ã…terkommer med svar : Hahahahahaha du är bra rolig du. Sortera sybehör?? Du skulle inte hitta någonting om vi gav oss i dem!
Frågan väckte stor munterhet hos karlarna. >:(
Reggis:
Så där gör män alltid när dom smiter från sina plikter. Skyller på det ena eller andra samt demonstrerar med att göra ett dåligt jobb. Vid sådana krumbukter finns det olika typer av tvångsmedel att ta till. Ett mycket effektivt sådant tvångsmedel är att öppet visa sitt missnöje med svaret samt tala nedvärderande om personer som inte klarar av dylika göromål. Ett annat är att berömma personer som klarar av det. Det sårar mannens självkänsla och brukar öka intresset högst väsentligt.
Ett sådant svar som du fick Reseda skulle jag aldrig tolerera. Jag tror inte att jag ens löper risken att få det. Under alla omständigheter någon större munterhet hade inte utbrutit för den munterheten hade blivit väldigt kort då jag skulle ha tappat humöret.
Nej Reseda nu får du visa vad du förväntar dig. Ge herrarna en lektion i olika typer av syattiraljer och ha sen ett förhör så att de får visa att de förstått. Sen är det dags för praktiska övningar under din översyn. Vid gott resultat en klapp på huvudet annars bannor.
kikarbara:
I got the pooower!! *dansar runt i ring och gör segertecken*. Jag fick just bannor av min kära sambo som inte hinner gifta sig... jag har SORTERAT FEL och blandet ihop några av mina sjuntorp med jakobsdals-stick och virkmönster och DET VAR HAN SOM UPPTÄCKTE DET!!!!!!!!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion