Allmänt > Fria diskussioner

Klagotråd

<< < (6/15) > >>

ada:
Ja mitt adobepaket är en "löneförmån" för en hemsida jag sköter för mer värde än den symboliska ersättnngen jag får

kikarbara:
... och jag har bestämt mig nu. Imorgon tänker jag vara frisk. Jag har inte tid med det här tramset... sitta här och sitta -i några minuter åt gången innan det är bingen igen- och vara sjuk... Dessvärre tror jag att det tar ett tag innan jag hittar min ork igen för den här pärsen tog det mesta. Nu har snart en hel vecka gått till spillo helt och hållet... >:(

Reseda:
Nu jävlar får det vara nog! Jag vill klaga på alla som fattar vad ada och Reggis snackar för gallimatias om datorer. De bara mallar sig.  Jag vet inte ens vad orden betyder! HUT på er båda 2. Om någon annan fattar så Fy på dig också!!

ada:
NU fick man lite klagomål ur optimisten också, hehe, det gällde bara att prata om rätt saker...

Men du får gärna återgå till att vara optimisten som hittar det positiva i saker, vi kan behöva det  :-*

Reseda:
NÄHÄ nu vill jag vara sur! Ã… så fanns det ingen köttfärs i "min" ICA-butik idag. Jo den vanliga förstås. Men inte den från gårdsbutiken. JAG VILL HA pannbiff i morgon

Trots att det regnar så välsignat att all is försvinner från vägarna så ska jag sura minst 1 timme till.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion