Allmänt > Fria diskussioner
Missförstå vad jag säger...
Nastamuumio:
;D :D ;D Giv1vis har du aldls r1,engelsson! Xakt så var dt avCt! TyvR var dt mlrtid
alldlS fL plats att ha r1 på.Hr var dt frågan om att missförstå,mn ftrsom inga andra än Columbo och mina halvklassiska kompisar knäcker sådana däringa rebusar borde du ndå få en stjärna xtra av ayatollinnan här.
ada:
Ayatollinnan här? Har du konverterat till Islam Nastamuumio?
(annars ser jag mej oroligt omkring och undrar var engelsson har gömt sin spycam, då hon vet att jag kastar mej i tvsoffan efter middagen och ser på Sjukhuset på tv3 (äter chips senare ibland), jag ska genast dammsuga och röja upp då hon vet att jag slarvar med det, fast disken och tvätt av kläder och hår blir gjort... :) )
engelsson:
ooooooooppppppssss i did it again dubbelfel denna gången ;D
Nastamuumio:
Syntax error{contents censored due to improper action by FRA
ada:
(lugn bara lugn engelsson, det var ju hel rätt :) meningen är att allt ska missförstås här)
Så FRA var inne i ditt inlägg och skrev, Nastamuumio? Och du censurerade deras olämpliga agerande? "improper action by FRA" Rätt åt dom!
Du måste berätta mera om din tro, hur blir man ayatollinna? Hur odlar man skägg då? (ja ursäkta du kanske har tillräckligt med generande hårväxt i ansiktet) eller är det så att den bristande skäggväxten döljs av burkan? Fiffigt!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion