Allmänt > Fria diskussioner

Missförstå vad jag säger...

<< < (18/21) > >>

häftstiftsmumien:
Sitter trångt,surfar via min r290:a och 902:a numera eftersom Efferra har ögon och öron på mig.Har alltid varit svag för iranska,indoeuropeiska kvinnor som kan vara ****rare
än allt annat.Imhotep förälskade sig i en egypisk skönhet som i filmen fick gestalats av en iranska eftersom ingen så vacker kvinna stod att finna bland ****erna i Egypten.

Kanske förbereder engelsson ett "hostile takeover" såhär i tider av blankning och intensiv handel med warranter.Hon har kanske några sömnlösa timmar som till varje pris måste fördrivas som forumadministrator? Kanske är det slut med kokt korv och potatismos även där? ;) ;D

ada:
Nåt får mej att tro att häftstiftsmumien och nastamuumio är samma person? Fejkar avstängning av den starka viljan att vara outcast? Säg bara till om jag behöver skicka nytt lösenord ;) (om det var inloggningen som krånglade)

Nastamuumio:
Nu missförstår jag inte alls-eller iaf inte alla,ada.Men tack för tipset om burka.Den skulle kunna användas istf de trasor jag vanligtvis är iförd.I stället för att delegera mina världsliga ärenden till Anden i lampan skulle jag själv kunna traska runt i burka istf gasbindor med risk för att bli förväxlad med Den osynlige mannen.

kikarbara:
Hm, jag börjar tro att det är Ada som är spionchefen i det här fallet. Vi är alla offer för deras kodningar, planerade terrordåd och tror att vi sitter på ett helt oförargligt forum på nätet som avhandlar vintage och retro. I själva verket betyder meningen:
"Teaksoffa 60-tal, nån som känner igen den? "
Vi samlas vid stora eken i skymningen och planerar nästa anfall.
Det här är en konspiration, Ada är i maskopi med både Nastamuunio och häftstiftsmumien som i själva verket är Nastamuunios alterego... nu börjar det här bli riktigt mysko tycker jag.

engelsson:
Herran jesses kikarbara..vi kanske måste mobilisera oss o gå till motattack..retrogerillan den nya motståndsrörelsen

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion